Munkáltatói márkaépítés és toborzás
A tehetséges, jó képességű szakemberek felkutatása és megbecsülése egyre komolyabb feladatot jelent a vállalatok számára. Még a legattraktívabb cégeknek is oda kell figyelniük arra, hogy milyen képet mutatnak magukról, milyen értékeket intermediálnak a leendő munkavállalók felé.
A Randstad felmérésből kiderül, hogy 2016-ban már 82%-kal több vállalat fókuszált a munkáltatói márkaépítésre, mint 2 évvel korábban. Az erős munkáltatói branddel rendelkező cégek ugyanis 46 százalékkal kevesebbet költenek toborzás-kiválasztásra, valamint esetükben 28 százalékkal alacsonyabb a hullámzás, mint más vállalatoknál.
- munkáltatói márka felépítése és erősítése
- EVP (employer value proposition) definiálása
- toborzási akció támogatása
- employer branding a közösségi médiában
- toborzó eseményeken való részvétel hozzájárulás
- stratégiai kooperáció menedzselése oktatási intézményekkel