Kríziskommunikáció és válságmegelőzés
A kríziskommunikáció olyan kommunikációs szaktevékenység, amely üzleti vagy kommunikációs válsághelyzetben segíti a cégeket. A 777 PR Team Kft. megközelítően egy évtizedes szakértelemmel, gyakorlati háttértudással rendelkezik e téren. Minden cég kerülhet krízishelyzetbe. Megfelelő reflektálással és kommunikációval a cégvezetés megakadályozhatja, hogy a krízis katasztrófává váljon.
A kríziskommunikáció alapvető problémája: a kevés idő.
A krízis lehet bármely olyan állapot, amely veszélyezteti vagy fenyegeti a szervezet jó hírnevét; munkaügyi per, jogi vita, baleset, versenytársi rágalmazás. Természetesen már önmagában az is krízishelyzetet teremthet, ha a közvélemény szemében a vállalat nem az elvárt módon reagál a fenti helyzetekre.
A krízisre való felkészülésnek, majd a konkrét helyzet okozta károk elhárításának létfontosságú része a válság kommunikációja. A jól megtervezett és bölcsen lebonyolított kríziskommunikáció csökkentheti a krízis negatív hatását. A krízishelyzetben tanúsított magatartással nemcsak megőrizheti a cég jó hírnevét, hanem még meg is erősítheti is a reputációját. Ehhez azonban szükség van proaktív kríziskommunikációs tervre és gyakorlott kommunikációs csapatra is.
Válságmegelőzés
A válságmegelőzés költségei mindig elenyésző részét jelentik a válság által okozott károknak. A válságkezelés mindig kármentés. A költségek csökkentése megfelelő felkészüléssel valósítható meg. A válságmegelőzés nemcsak felkészíti a cégeket az esetleges válsághelyzetekre, de ellenállóvá is teszi őket ezekkel szemben.
Válságkommunikációs tréningek
Speciális éles kríziskommunikációs helyzetek kezelésére felkészítő tréningjeink az Ön végének is segítenek a hatékony felkészülésben.
Válságkezelés
Gyakorlott, online kommunikációs és social media szakemberekből, vállalati kommunikátorokból álló csapatunk teljes körűen vállalja egy-egy válsághelyzet kommunikációját, a válságterv létrehozásától akár a szóvivői feladatok ellátásáig, sajtóesemények megszervezésétől, az újságírók tájékoztatásán keresztül a közösségi médiafelületek és a vállalat weboldalának kezeléséig.